Som medlem av Sponsor- og Eventforeningen kan du delta på ulike arrangementer og lese ukentlige nyheter.

INNMELDINGSSKJEMAET FINNER DU LENGER NEDE PÅ SIDEN.

Du blir en del av vår inspirerende møteplass for kompetanse- og erfaringsutveksling. Vi har etablert et aktivt forum og verdifullt nettverk hvor stikkordene er kunnskap, nettverk og relasjoner. Våre medlemmer er representanter fra næringslivet, idrett, kultur, humanitære organisasjoner og byråer innen event og sponsing. Foreningen består i dag av cirka 200 medlemsbedrifter og organisasjoner - med alle deres ansatte.

Alle kan lese daglige nyheter om sponsing og event på nettsiden vår, samt motta vårt ukentlige nyhetsbrev. Medlemmer av foreningen får derimot mye mer!

Medlemsfordelene:

• Tilgang til lukkete nettsider med info som blant annet tall, forslag til avtaler, foredrag, tips, sjekklister, sponsorshipguide, konseptskisse, rapporter og eksempler på vinnersøknader
  • Tilgang til kontaktinfo til medlemmene
  • Mulighet for å dele dine arrangementer med alle andre medlemmer
  • Presentasjon av nye medlemmer på nettsiden og i Nyhetsbrevet, Facebook, LinkedIn, twitter, Mynewsdesk
  • Intervju med ansatte på nettsiden og i Nyhetsbrevet
  • Gratis Frokostmøter, fire per år (450,- for ikke-medlemmer)
  • Gratis Fagforum, to per år (950,- for ikke-medlemmer)
  • Gratis stillingsannonser (linking til)
  • Mulighet for Fagstipend (35.000,-)
  • Spesialpris hos advokatfirmaet Kleven & Kristensen
  • Spesialpris på Sponsor- og Eventprisen: den store årlige bransjesamlingen med Fagdag & Prisutdeling
  • Spesialpris på seminarer og kurs
  • Spesialpris på nasjonale og internasjonale kongresser/konferanser og konkurranser
  • SpesialprisKampanje Premium

INFORMASJON OG INNMELDINGSSKJEMA:

Det er firmaet/bedriften/organisasjonen som er medlem - kjennetegnet ved sitt organisasjonsnummer.

Medlemskapet har ingen begrensning på antall personer, flere kan være knyttet til bedriftens/organisasjonens medlemskap!
Medlemskapet følger kalenderåret. Kontingenten faktureres i januar. (Blir virksomheten medlem senere på året, faktureres man for gjenværende andel av året.)

KONTINGENT FOR ET HELT KALENDERÅR (2021):

Bedrifter 50 ansatte eller mer: 17 100,-

Bedrifter 10 til 49 ansatte: 14 450,-

Bedrifter 2 til 9 ansatte: 8 560,-

Enkeltpersonsforetak: 3 950,-

Sponsorobjekter: 8 560,-

Ideelle organisasjoner med humanitært/sosio-relatert virke, totale inntekter over 25 millioner: 8 560,-

Ideelle organisasjoner med humanitært/sosio-relatert virke, totale inntekter under 25 millioner: 6 300,-

Studenter: 500,-

Innmeldingsskjemaet gjelder som bindende avtale mellom partene inntil medlemskapet sies opp skriftlig. Utmeldingen trer i kraft 31.12. det året medlemskapet sies opp. Les vedtektene våre HER

MERK: Det må minimum fylles ut én kontaktperson – såkalt hovedkontakt. Vil du at flere enn 3 personer skal stå på epostlistene våre, send oss en egen epost ved å klikke her. Det koster ikke noe mer.

Opplysningene som oppgis i Bli Medlem-skjemaet vil bli brukt til fakturering, utsendelse av Nyhetsbrev, relevant medlemsinformasjon og til oppføring av kontaktinfo på lukkede nettsider (som kun er for medlemmer).

Om annen enn postadresse
Person 1