Sponsor- og Eventuka 2020!

Sponsor-og Eventforeningen har gleden av å introdusere: Sponsor -og Eventuka!

Nytt for 2020 er at vi har utvidet programmet for Sponsor-og Eventprisen med ytterligere to dager! Det vil si at vi gir alle som er påmeldt Sponsor -og Eventprisen 4.mars på MEET Ullevaal muligheten til å delta på to svært innholdsrike dager 2. og 3.mars også, helt gratis!

2.Mars

Fuck Up Night hos JCP

SEP har tradisjonelt vært en arena for å hylle de beste arbeidene innen spons- og event. Det skal det fortsette med, men vi ønsker å starte historien med de største bomskuddene. For det er når vi feiler at vi lærer mest. Og det er når vi er på vårt mest sårbare og forteller om personlig nederlag, at avstanden mellom hverandre minsker og vi blir bedre kjent.

På Fuck Up Night vil du få høre fra event og sponsorbransjen at ting ikke alltid går som planlagt i kulissene. Hva gjør man når sponsorobjektet forsvinner og hvordan løser man det når hovedscenen på Norway Cup blåser ned? På Fuck Up Night deles gode og morsomme historier fra folk med lang erfaring fra begge bransjer. Ta turen direkte fra jobb og bli med på et par timer med lave skuldre, god stemning og fine folk!

Påmelding skjer via appen som du vil få tilsendt på sms

NB! Det er begrensede plasser så det er førstemann til mølla som gjelder!

3.Mars

Bransjedag på Operaen, møterom Flagstad

Vi trenger alle å fordype oss i enkelte fagområder, grave litt lengre ned i materien, på leting etter gull. Derfor ønsker vi å bruke tirsdagen til nettopp det. Vi blir hele tiden utfordret til å være nytenkende og innovative. For å ikke gå i ‘copy paste’-fella trenger vi ny inspirasjon og input. Også på det vi tror vi kan aller best.

Vi har satt sammen en dag med et knippe leverandører som vil kunne gi deg ny inspirasjon og kunnskap innenfor flere forskjellige spennende fagområder.

Litt mer om innholdet i de forskjellige bolkene:

Oiiku - Vinterkonferansen til Nordic Choice Hotels

Vi har levert påmelding og deltagerlogistikk til VK i 12 år. Vi prater om hvordan blant annet VK har drevet utviklingen av ny funksjonalitet, og verdien av sømløs integrasjon mellom påmelding, ankomstregistrering, konferanse-app og bordplassering. Vi benytter også anledningen til å lansere ny funksjonalitet som kommer i 2020.

Bary - Inspirasjon og oppdatering for utviklingen rundt tekniske leveranser

Er lyd, lys, scene, bilde og teknologi en viktig del av ditt fagfelt?

Ønsker du å høre mer om denne bransjen, og høste litt inspirasjon og kunnskap?

Her vil du få se nye produkter, trender og høre litt mer om hvordan denne bransjen er i utvikling.

Talerlisten - Trender i foredragsmarkedet

Hva er trendene i foredragsmarkedet for tiden, hvilke temaer og navn er hotte nå og hva kan du gjøre for å få en best mulig prosess for å finne og booke foredragsholdere

og konferansierer til ditt event?

Artisti - Bærekraft og produktmedia - en umulig kombinasjon?

Med et kritisk blikk gir Cato fra Artisti profil råd og veiledning i prosessen rundt innkjøp og bruk av profileringsprodukter.

Sponsor Insight - Et sponsormarked i vekst – hvordan utnytte mulighetene

Generalforsamling for Sponsor- og Eventforeningen

Generalforsamlingen er for medlemmer av foreningen og på agendaen står blant annet valgkomiteens innstilling til nytt styre og behandling av innkomne forslag.

På denne dagen har du mulighet til å melde deg på det foredraget du måtte ønske å fordype deg i, om det måtte være med én, to eller alle.

Påmelding skjer via appen som du vil få tilsendt på sms.

NB! Det er begrensede plasser så det er førstemann til mølla som gjelder!

4. Mars

Sponsor- og Eventprisen - Meet Ullevaal