Sponsor- og Eventprisen 2019

Her kan du se hvem som vant, lese om de nominerte, se bilder & film, se selve foredragene "live" og laste dem ned.

Se film HER

Les om vinnerne HER

Se foredragene HER

Se bilder fra dagen HER

Se bilder fra kvelden HER

"Morgendagen opplevelser - fremtidens møteplass"

Til sammen stod sponsing og eventmarketing for nesten 7,7 milliarder av den totale norske reklameomsetningen i 2017. Dette tilsvarer 28% av hele det norske reklamemarkedet (IRM-tall). Sponsing er kanal nummer to og event nummer fire. Internett & mobil er kanal nummer en, TV nummer tre og aviser nummer fem.

- Både sponsing og event marketing tok markedsandeler i 2017, som de også gjorde i 2016 og året før det igjen. Dette ser vi fortsatt som tegn på at flere får øynene opp for virkningen av den opplevelsesbaserte kommunikasjonen og at kanalene våre derfor posisjonerer seg sterkere år for år, sier daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen Hege Mauroy.

Forbered deg på ytteligere vekst for årene som kommer - med faglig påfyll på Fagdagen og enda mer inspirasjon fra de nominerte & vinnende casene!

• Mer fag, mer mingling
  • Heldags Fagdag og parallelle sesjoner om SPONSING og EVENT
  • Earlybird påmelding til og med 31. desember
  • Kjøp 5 billetter - betal for 4 billetter, fra og med 1. januar

14 foredragholdere, 10 Priser, 3 konferansierer på dagen, 2 konferansierer på kvelden!

Se hva som skjer HER

Du melder deg på HER