Premiumtilbud

Spesialtilbud til deg som er medlem av Sponsor- og Eventforeningen på Kampanje Premium

Sponsor- og Eventforeningen ønsker å bidra til at medlemmene holder seg oppdatert på det som skjer i innen kommunikasjonsfeltet og på markedsføringsfronten.

- Vi har selv daglige nyheter innenfor vår spesifikke spons- og eventverden. I tillegg vet vi at Kampanje fungerer som et bredere perspektiv innen kommunikasjon og markedsføring for mange, sier daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen, Hege Mauroy.

Kommersiell leder i Kampanje, Nina Gade Tenvik, lanserer nå en mulighet for Sponsor- og Eventforeningens medlemmer.

- Mange har sikkert sett at en del artikler på vår åpne kampanje.com-side er merket Premium. Alt ellers er jo gratis på nettsiden vår, men akkurat Premiumartiklene koster å lese. Er du medlem i Sponsor- og Eventforeningen, tilbyr vi deg denne muligheten for så godt som halv pris: kroner 365 for et årsabonnement. For andre derimot koster det 708 kroner, forteller Gade Tenvik.

Gade Tenvik legger til at det medfølger flere fordeler med Premiumabonnementet.

- Du vil også kunne få rabatter på noen av våre eventer, tilgang til bransjerapporter, et månedlig nyhetsbrev med de de viktigste premium sakene samt tilgang til en arkiv funksjon hvor du kan hente opp alle premium saker to år tilbake, sier hun.

Er din virksomhet medlem av Sponsor- og Eventforeningen, får du denne muligheten. (Er du i tvil om din virksomhet er medlem - se HER)
Abonnementet er personlig. Alle priser er eks mva.

Du gjør slik:

• Først kontakter du Sponsor- og Eventforeningen for egen rabattkode på denne linken HER
  • Så bestiller du Premium-abonnementet direkte til Kampanje, på denne linken (hvor du skriver inn rabattkoden), klikk HER