YX og Furset til skiskytterne

YX har inngått avtale med Norges Skiskytterforbund for denne sesongen. Samarbeidet med Fursetgruppen strekker seg over to år.

- Skiskytterne og Fursetgruppen har det til felles at vi alltid streber for å bli litt bedre hver dag, og begge byr på opplevelser som fester seg hos folk. Vi ser fram til å feire utøverne og skape de gode møteplassene for skiskytterfamilien, sier salgsdirektør Mari Blomberg i Fursetgruppen til skiskyting.no

Fursetgruppen har 21 restauranter i Oslo.

YX Norge er drivstoffleverandør til en kjede bensinstasjoner hvor forhandleren eier og driver sin stasjon selv. Kjeden består i dag 216 stasjoner.

- Vi setter enormt stor pris på våre dyktige selveiere som har stasjoner fra Mones i sør til Vardø i nord, og vi er glade i det norske og folkelige. Skiskyting er en idrett som alltid har appellert til den norske folkesjela, og vi ser frem til å samarbeide med denne flotte idretten, sier Erik Gulbrandsen, Leder salg og marked i YX Norge AS.

I følge skiskyting.no uttrykker både generalsekretær Rakel Rauntun og idrettssjef Odd-Bjørn Hjelmeset i Norges Skiskytterforbund stolthet og glede over samarbeidene.

(Kilde: skiskyting.no)

6. november 2017