Webinar om krisekommunikasjon

Vi har alle opplevd krise i større eller mindre grad, spesielt i disse tider. Hvordan skal vi håndtere dette best mulig før, under og etter?

Sponsor- og Eventforeningen har fått lov til å dele denne invitasjonen med våre medlemmer.

Det er en spesiell situasjon vi står i akkurat nå. I krisetider er kommunikasjonen et av de viktigste verktøyene for å kommunisere muligheter styrke fellesskapet og bygge tillitt. Og det går absolutt an å kommunisere andre nyheter i krisetider! Vi har sett kommunikasjonsbildet endre seg drastisk over de siste månedene, og vi forventer at korona fortsatt vil prege kommunikasjonsbildet fremover. Er du godt nok rustet? I vårt krisekurs vil våre interne eksperter ta deg gjennom hvordan du best kan jobbe før, under og etter krisen.


I kurset vil du lære mer om:

  • Ulike typer av kriser og hvordan de kan oppstå
  • Forutsetninger for å lykkes med sin kommunikasjon før, under og etter en krise
  • Eksempler på god og mindre god krisehåndtering

I panelet:

  • Henrik Smehaug, kommunikasjonsrådgiver hos Mynewsdesk Content
  • Anna Wemming, byråsjef og krise-ekspert hos Mynewsdesk Content

Bli med oss torsdag den 17. juni fra 10:00-12:00.
Påmelding kan gjøres her: https://go.mynewsdesk.com/no/kurs-10-steg-til-effektiv-krisekommunikasjon

 

Kilde: Mynewsdesk