Warholm og Elkjøp

Elkjøp fortsetter samarbeider med friidrettsstjernen og inngår ny avtale med Karsten Warholm.

Warholm har fra før hatt en avtale med Elkjøp Nordic siden 2018 som nå overføres til Elkjøp Norge, skriver kampanje.com

- Han er en idrettshelt og en veldig fin fyr som vi er stolte av å støtte, sier Marius Klemo, Brand & Digital Manager i Elkjøp Norge til kampanje.

- Dette betyr i praksis at avtalen flyttes til Karsten Warholm sitt hjemland. Dette gir begge parter en avtale som er enklere å koordinere med tanke på både relevant produksjon og distribusjon. Karsten er en internasjonal utøver - men det er i Norge han bor og følges av flest. Derfor er det av strategisk viktighet at avtalen ble flyttet til Elkjøp Norge, fortsetter Klemo.

Klemo trekker også frem at det har vært en vanskelig tid for toppidretten og at det er noe de ønsker å vise støtte for.

- Vi har stor tro på Warholm og hans karriere og ønsker å bruke dette samarbeidet til å både heie frem ham og sammen skape engasjement også internt. Vi har bare godord å si om samarbeidet vi har hatt tidligere og gleder oss til tiden fremover sammen med Karsten og hans team.

Warholm har allerede medvirket i flere reklamekampanjer for Elkjøp, også for Elkjøpfondet som er Elkjøps kampsak for digitalt utenforskap skriver kampanje.

Warholm selv er også glad for forlengelsen av samarbeidet

- Jeg og teamet er veldig glade for at vi kan fortsette det gode samarbeidet med Elkjøp og de dyktige folka der. De siste årene har jeg opplevd både god støtte og et samarbeid som gagner begge parter, det er viktig for meg. Jeg kjenner at jeg begynner å få på plass en heftig heiagjeng, og sånt smiler jeg av, sier Karsten Warholm i en pressemelding.