Vi møtes på Meet

Sponsor- og Eventprisen 2020 skal finne sted på Meet Ullevaal onsdag 4. mars.

Onsdag 4. mars 2020

Elsa Doseth ser frem til å ønske Sponsor- og Eventprisen 2020 velkommen på Meet

Sjefen selv, administrerende direktør Elsa Doseth, ser frem til å ønske Sponsor- og Eventprisen 2020 velkommen til Meet.

- Dette arrangementet er en utmerket måte for oss å vise oss frem på, som en arena for mange typer arrangementer – det være seg eventer, konferanser eller opplevelser. Sponsor- og Eventprisen er dessuten en stor og viktig dag og kveld i en bransje vi selv opererer i. Derfor er vi også medlem og gleder vi oss litt ekstra til at akkurat dere kommer, sier hun.

Meet er til for å utvikle og produsere state-of-the-art møteplasser hvor offentlige og private organisasjoner, små og store, samles for å dele og skape ny kunnskap, forståelse og opplevelser.

- Men det kanskje viktigste målet vårt er at Meet skal være et pulserende sted for hver enkelt person som er innom her. Og den følelsen ønsker vi å gi dere 4. mars, sier Doseth.

Meet er, med sine 35 møtelokaler, Oslos største konferansesenter – beliggende på Ullevål Stadion.

- Derfor er vårt mantra: Alltid på banen! Det skal vi definitivt være når dere kommer, avrunder Doseth.

Du kan melde deg på allerede nå, til rabattert pris. Gjør det HER

18. november 2019