Vi har gleden av å introdusere: Sponsor -og Eventuka!

Nytt for 2020 er at vi har utvidet programmet for SEP med ytterligere to dager! "UKA" er lansert!

Det vil si at vi gir alle som er påmeldt Sponsor -og Eventprisen 4.mars på MEET Ullevaal muligheten til å delta på to svært innholdsrike dager 2. og 3.mars også, helt gratis!

2.Mars

Fuck Up Night hos JCP

SEP har tradisjonelt vært en arena for å hylle de beste arbeidene innen spons- og event. Det skal det fortsette med, men vi ønsker å starte historien med de største bomskuddene. For det er når vi feiler at vi lærer mest. Og det er når vi er på vårt mest sårbare og forteller om personlig nederlag, at avstanden mellom hverandre minsker og vi blir bedre kjent.

På Fuck Up Night vil du få høre fra event og sponsorbransjen at ting ikke alltid går som planlagt i kulissene. Hva gjør man når sponsorobjektet forsvinner og hvordan løser man det når hovedscenen på Norway Cup blåser ned? På Fuck Up Night deles gode og morsomme historier fra folk med lang erfaring fra begge bransjer. Ta turen direkte fra jobb og bli med på et par timer med lave skuldre, god stemning og fine folk!

Påmelding skjer via appen som du vil få tilsendt på sms

NB! Det er begrensede plasser så det er førstemann til mølla som gjelder!

3.Mars

Bransjedag på Operaen, møterom Flagstad

Vi trenger alle å fordype oss i enkelte fagområder, grave litt lengre ned i materien, på leting etter gull. Derfor ønsker vi å bruke tirsdagen til nettopp det. Vi blir hele tiden utfordret til å være nytenkende og innovative. For å ikke gå i ‘copy paste’-fella trenger vi ny inspirasjon og input. Også på det vi tror vi kan aller best.

Vi har satt sammen en dag med et knippe leverandører som vil kunne gi deg ny inspirasjon og kunnskap innenfor flere forskjellige spennende fagområder.

På denne dagen har du mulighet til å melde deg på det foredraget du måtte ønske å fordype deg i, om det måtte være med én, to eller alle.

Påmelding skjer via appen som du vil få tilsendt på sms.

NB! Det er begrensede plasser så det er førstemann til mølla som gjelder!

4. Mars

Sponsor- og Eventprisen - Meet Ullevaal