Uimotståelig gjennom sponsing

Kantar TNS startet høsten 2016 frokostmøteserien Building Irresistible Brands. Nå er turen kommet til sponsing.

- Onsdag 15. februar gjennomfører vi frokostseminar nr. 3 i serien Building Irresistible Brands. Denne gang vil vi se på hvordan sponsing kan være med på å bygge ønsket merkevarepsosisjon, sier Svein Roar Hult, markedsdirektør i Kantar TNS.

Møterekken Building Irresistible Brands skal bestå av fem samlinger. De to første dreide seg om henholdsvis Brand Magnetism og Brand Execution.

- Neste uke vil Mats Persson fra The Core Company og Eirik Friberg Ekrann fra Kantar TNS snakke om sponsing som et merkevareposisjonerende tiltak. Vi skal blant annet se på hvordan valg av sponsorobjekt og aktiveringen av dem kan være med på å bygge den målposisjonen man har for sin merkevare, forteller Hult.

Møtet er gratis og finner sted hos Kantar TNS.

Markedsdirektøren forteller at frokostmøte straks er fullbooket.