Tre nye i styret

Tre nye personer trer inn i styret til Sponsor- og Eventforeningen. Tre er gjenvalgt, og én rykker opp til nestleder. Det ble klart på årsmøtet i foreningen.

De tre nyvalgte styremedlemmene er henholdsvis Tine Birkeland Westby, Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Scandic Hotels, Tron Ivar Mathisen, gründer og eier av 6. Sans, og Leder Selskapsprofilering og sponsorater i Norsk Tipping, Linda Eng Strand.

Nyvalgte Tine Birkeland Westby og Tron Mathisen.
(Linda Eng Strand var ikke tilstede da bildet ble tatt)

- Disse tre nye, engasjerte styremedlemmene bringer med seg både spiss- og breddekompetanse innen spons og event. Dette vil styrke oss ytterligere i vårt arbeid med å vise bransjens verdiskapning både internt og eksternt, sier styreleder Gunnar Glavin Nybø.

Som styrets nestleder ble sittende styremedlem, partner i Sponsor Insight, Lars Brockstedt Svendsen valgt for en periode på to år.

Sponsorsjef i TINE Ann-Kristin Syversen og sponsorsjef i Gjensidige Stian Grøstad ble gjenvalgt. Så også daglig leder i Ekko Agency, Ann-Kristin Kreutz.

Fem personer var ikke på valg og sitter til 2019: Kommunikasjons- og markedsdirektør Øistein Mjærum i Røde Kors, salgs- og markedssjef ved Rogaland Teater Kirsti Bjerva og Gunnar Glavin Nybø, administrerende direktør i Bygg Reis Deg.

- Vi skal sammen arbeide for økt kunnskapsutveksling og bidra til økt konkurransekraft for alle våre medlemmer – også de utenfor Oslo, forteller Glavin Nybø.

Styreleder Gunnar G. Nybø

Styret i Sponsor- og Eventforeningen består nå av: styreleder Gunnar Glavin Nybø – Bygg Reis Deg, nestleder Lars Brockstedt Svendsen – Sponsor Insight, Stian Grøstad – Gjensidige Forsikring, Øistein Mjærum – Røde Kors, Ann-Kristin Syversen – TINE, Tine Birkeland Westby – Scandic Hotels, Tron I. Mathisen – 6. Sans, Ann-Kristin Kreutz – Ekko Agency, Kirsti Bjerva – Rogaland Teater og Linda Eng Strand – Norsk Tipping.

Årsmøtet gikk av stabelen i går på Det Norske Teatret.

23. mars 2018