Tre gull til medlemmer

Gambit H+K og Just Cruzin’ Production vant til sammen tre av det gjeveste metallet i Sabre Awards.

I forrige uke gikk Sabre Awards av stabelen – gjerne kalt europamesterskapet i PR.

Gambit H+K fikk to gull for Norad; først for «Verdens vakreste nattevandring» i kategorien «Government agencies» og til slutt i kategorien «Marketing for Youth» for kampanjen «Daron – Jakten på kunnskap».

- Vi har laget og presentert «værutsatte» konsepter for Norad. Aldri gått den enkle eller tryggeste vei. Heldigvis er kunden vår like vågal tilbake og da blir det kampanjer i verdensklasse. Det å vinne tre av tre mulige gull forteller meg at vi burde nominert kampanjene i enda flere kategorier. Nå er vi bare stolte og glade, sier kundeansvarlig Marius Myhrvold i Gambit H+K til Kampanje.

Just Cruzin' Production gikk til topps i «Corporate Responsibility» for vennskapsfrokostene de arrangerte med TINE på norske asylmottak.

- Vi er fortsatt veldig stolte av dette prosjektet som vi nettopp var i Cannes med og mottok en annen stor, europeisk kommunikasjonspris for. Tinemelk skal ha mye skryt for å ha gjennomført dette, og vi ser tilbake på et utfordrende, men uhyre viktig prosjekt, sier byråleder Camilla Watz Johannessen i JCP's reklameavdeling til Kampanje.

TINE og partneren Røde Kors, som også var involvert i Vennskapsfrokost, er begge medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Sabre Awards deles ut av The Holmes Report. Sabre står for «Superior Achievement in Branding, Reputation & Engagement». Prisutdelingen fant sted i London.

(Kilde: Kampanje)

2. juni 2017