Tre gull og ett sølv på BEA

Fredag kveld ble det klart. Omkampen dro til med to medaljer på Best Event Awards i Portugal.

Aftenposten Event vant gull i kategorien "Sports Event" og sølv i "Live Entertainment for The Rematch (Norge - Brasil).

Gull ble det også til OBOS, JCP og EKKO Agency for OBOS24 - i kategorien "Musical", mens 6.Sans vant gull for "VM i Døds" i kategorien "Best B2C Event - budsjett under 500.000 euro".

- Vi er ydmyke og stolte over å ha vunnet 2 priser for Omkampen i BEA World, gull i sport og sølv i live entertainment. Det var tøff konkurranse fra mange av de største merkevarene i verden, blant annet Budweiser, L'Oréal, Revlon, Mercedes. At vi klarte å gå forbi alle disse er helt rått! Dette er et skikkelig lagarbeid, så det er mange vi deler denne prisen med! Den største takken går til våre fantastiske kolleger i Aftenposten Event, sier Kathrine Jansen, som er leder for Aftenposten Event.

Gullvinnerne fra Aftenposten Event

- Dette er utrolig gøy! Vi er stolte av jobben som er blitt gjort på dette prosjektet.Tusen takk til OBOS som turte å satse på en litt vill idé, Ekko Agency, Atomic Soul og alle involverte! En spesiell takk til artistene som opptrådte under de 24 festivalene, sier account director Martin Mathisen i JCP - holdende på trofeet:

-Vi i 6.Sans syntes det er utrolig hyggelig at vi for andre året på rad vinner gull i «VM for events», BEA awards. I fjor vant vi to gull for «Mysteriet i Atea City» i år ett gull i hovedkategorien – Best B2C event, for VM i døds.Vi takker prosjektteamet, IDF og våre sponsorer, sier partner i 6. Sans Per Morten Bergh.

Ingrid Moe og Pål Andreas Gjersøe mottok prisen på vegne av 6.Sans

27. november 2018