Torsdagsrådet: Klima + arrangementer

Er du gira på å lage mest mulig klimavennlige arrangementer, men har ingen å spørre til råds? Send inn dine spørsmål til panelet!

Velkommen til Torsdagsrådet den 26. august fra kl. 1130-1230!
Her skal vi diskutere innsendte spørsmål om klima og arrangementer, og panelet består av eksperter på arrangementer og klima.

Panelet vil ta for seg både innsendte spørsmål og spørsmål og kommentarer fra chatten underveis. I panelet sitter representanter fra klimaforsker Borgar Aamaas fra Cicero, Mads Astrup Rønning i Babusjka/Green Producers Tool og Leder for bærekraft, miljø og mat i Øyafestivalen, Mia Frogner. Moderator er Marte Strand fra ZERO

Panelet har blant annet spisskompetanse på å redusere utslipp fra transport og avfall i forbindelse med film/tv-produksjoner, noe som mange likhetstrekk med produksjon av små og store events.

Har du spørsmål til panelet? Send inn til marte@zero.no innen mandag 23. august er omme. Vi tar så mange spørsmål vi klarer, men kan ikke garantere at vi får tid til alle. Du bestemmer selv om du vil være anonym. Arrangementet avholdes digitalt, og vi sender ut link til sendingen til alle påmeldte.

Torsdagsrådpanelet gleder seg til å svare på spørsmålene deres!

Delta i møtet her:
Meeting link: https://zeroemission.webex.com/zeroemission/j.php?MTID=m69b1564c6ee6cf3c25d20258809a43ca
Meeting number: 175 498 9714
Password: nullutslipp