To nye prosjektledere hos LGA

Magdalena og Brynjar er på plass som nye prosjektledere i LGA.

Magdalena har erfaring i administrasjon og ledelse innen idrettsorganisasjoner. De siste årene har hun vært daglig leder i Loro eventos - reise og event byrå innen sportsreiser, treningsleire og opplevelsesturer i Spania.

- Etter mange år i fotballverden er det veldig spennende å begynne i en bransje som er mye mer energisk og spektakulær. Det å jobbe med så profesjonelt team av unge, kreative mennesker og lære noe nytt og spennende hver dag er et privilegium. Jeg skal gjøre mitt beste for at vi sammen klarer å skape enda mer magi, forklarer hun.

Brynjar har på sin side prosjektledererfaring fra Fri Flyt AS, hvor han jobbet med konseptutvikling, markedsføring og produksjon av eventer og festivaler. Han har en bachelor i kulturprosjektledelse fra Høgskolen i Lillehammer, med spesialisering innen Music Management ved Høgskolen i Hedmark.

- LGA og Lund Gruppen er et veldig spennende selskap i vekst. Vi har en unik bredde i arrangementsporteføljen, med noen av landets største og beste festivaler. LGA er fullt av kompetanse og kreativitet, og potensialet for å utvikle både eksisterende og nye arrangementer er stort. Jeg ser frem til å lære og bidra i LGA sin utvikling av spektakulære opplevelser, sier han.

LGA har levert en solid vekst de siste årene, og passert 2,6 millioner gjester i 2018.

- Med noen av Norges største festivaler og Norges best besøkte julemarked i porteføljen, kombinert med en visjon om videre vekst, har vi hatt behov for å styrke teamet ytterligere. Det er derfor svært gledelig at vi har fått ombord Magdalena og Brynjar som nye prosjektledere, med bred og komplementerende erfaringer, sier daglig leder, Magnus Lund.

- Med flere ressurser styrker vi nå muligheten til å balansere utvikling av nye konsepter, med foredling av den eksisterende porteføljen, avslutter han.

Toppbilde: LGA

Tekst: Julie Skrøder