To gull

Det ble fem ganger edelt metall i Porto til norske byråer - da Best Event Awards ble delt ut fredag kveld.

For første gang vant et norsk eventbyrå to gull i denne eventkåring, Best Event Awards. Det var 6.Sans som vant to gull. Fieldwork fikk en sølv og en bronse, og en bronse gikk til JCP.

Byrået 6.Sans dro hjem fra den internasjonale kåringen i på Bea World Festival med to gull for arrangementet «Mysteriet i Atea City». Av tre nominasjoner ble det gulltrofe innen både Educational/Trainig Event og Incentive/Teambuilding. I kategorien Education tok dessuten eventbyrået JCP bronse og i Teambuilding fikk Fieldwork sølv. Fieldwork fikk i tillegg bronse i kategorien B2B.

Byråer fra hele verden deltok med et bredt spekter av arrangementer og den norske delegasjonen konkurrerte med en rekke byråer i de ulike kategoriene.

- Vi er fantastisk stolte over å ha nådd helt til topps to ganger i den prestisjetunge konkurransen! Det var et meget høyt faglig nivå på både byråer og prosjekter som var nominert. Det å få en slik bekreftelse på at vi virkelig leverer i verdensklasse er utrolig hyggelig!, sier Per Morten Bergh, daglig leder i 6.Sans i en pressemelding.

Du kan høre om caset Mysteriet i Atea City på torsdagens seminar.

20. november 2017