Teaterseminar

Klokken ni var vi i gang på Det Norske Teatret. Fire foredragssesjoner om tilpasninger og økt konkurransekraft. Se bildene fra Høstseminaret her...

Møteleder Stian Grøstad, i Sponsor- og Eventforeningens styre, geleidet deltakerne gjennom denne formiddagen.

 

Mens lokalet fylles opp - ti minutter før Grøstad går på scenen:

Først ut var Norsk Toppfotball – som dro oss gjennom historien til det som har vært Norgesserien, Hovedserien, 1. divisjon, Tippeligaen til nåværende Eliteserien.

Fotball til folket, Fanzone og ny sponsorstrategi ble presentert av kommersiell leder Pål Breen og markedssjef merkevare Martin Ygre – begge i Norsk Toppfotball.

Hanne Tønseth, marketing communications manager i Volvo Car Norway, delte villig tankene om lansering av en ny Volvo for et yngre, urbant og designpreget publikum. Det er her JCP kom inn – med kreativ leder Paul Little; ideen med designsinspirert meny & måltid.

Blant annet Engalandkonseptet ble presentert av kommersiell leder i VIF Espen Østerhaug – med mål om den beste kampdagsopplevelsen og det på en nye arenaen: Intility Arena.

 - Vi var lite kjent blant Oslo-folk flest, få visste hvem og hva Intility var. Det ville vi gjøre noe med. Vålerenga ble veien – for ikke å si arenaen, sa administrerende direktør i Intility Andreas Hisdal.

Mysteriet i Atea City, som vant to gull i en internasjonal konkurranse bare dager før, ble detaljgjennomgått av Tron Mathisen. Deltakerne fikk høre om det forsvunne maleriet, politiet som kom på «åstedet» og reisen til Karlstad.

Så var det tid for Årets foredragsholder 2017...

Og det ble pratet. Og minglet: 


Se egen sak om Årets foredagsholder HER

Det årlige høstseminaret ble som du sikkert har, skjønt avholdt på Det Norske Teatret - med nitti påmeldte. Foredragene finner medlemmene i foreningen HER

Neste arrangement er selveste Sponsor- og Eventprisen. Det hele skjer onsdag 31. januar. Invitasjonen kommer til uken: Save the date!

 

 

Tekst: Hege Mauroy

1. desember 2017