Stensrud er Årets foredragsholder

Ketil Børstein Stensrud fra Kristiansandsfestivalen Palmesus ble kåret til Årets foredragsholder 2017.

Ketil B. Stensrud er markedssjef i Palmesus. Han vant i konkurranse med fire andre foredragsholdere. Se egen sak om det HER

- Dette er en fantastisk fjær i hatten for både Palmesus og meg personlig. Jeg er ydmyk og stolt over denne prisen, og det er ekstra inspirerende at medlemmene i Sponsor- og Eventforeningen fant foredraget mitt såpass engasjerende at det kulminerte i denne hederen, sier Stensrud.

Heder & ære ble vist ham på Sponsor- og Eventforeningens årlige høstseminar som fant sted på Det Norske Teatret i går.

- Det er ingenting jeg elsker mer enn å prate om Palmesus og vår reise, samt vår kommersielle approach mot markedet via de mange gode sponsorcasene som vi over tid har utviklet. Og nettopp derfor henger denne prisen høyt, da det er Norges fremste fagfolk innenfor feltet som har stemt oss frem, forteller Stensrud.

Prisen ble overrakt av styreleder i Sponsor- og Eventforeningen, Gunnar G. Nybø.

- Langt over 800 deltakere har sagt sin mening om alle foredrag og foredragsholdere på Sponsor- og Eventforeningens arrangementer i løpet av de siste tolv månedene. Ketil Børstein Stensrud er den som scoret aller høyest. Hans foredrag om Palmesus ble holdt på Sponsor- og Eventforeningens Frokostmøte 8. juni 2017. Der fikk deltakerne oppleve hans faglige tyngde og inspirerende formidlingsevne, fortalte Nybø.

Stensrud takket for tilliten.

- Nå tar vi med oss denne utmerkelsen hjem til Kristiansand og henger den opp på veggen, så skal den få lov til å gi oss motivasjon i vår videre reise inn mot neste sommer og vårt storslagne 10-års jubileum i 2018, sier han.

24. november 2017