Sponsorship and Marketing

- TBC: The Brand Conference skal i år dreie seg om nye tider innen sponsing og marketing. Og våre medlemmer får 20% rabatt, sier Hege Mauroy, daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen.

Om The Brand Conference, klikk HER

 - This is the 5th year the event has been running and its expanding to two days and this year will be focusing on Sports Marketing and Sponsorship, sier Olivia Pearce Marketing Manager i SportsPro som står bak konferansen.

Konferansen finner sted 26. - 27. september på Lord´s Cricket Ground i London.

- Over 35 foredragsholdere skal presentere cases og innsikt for fremtiden. Ett av dem er suksesskampanjen #EatLikeAPro - et partnerskap mellom Beko og La Liga-klubben Barcelona, forteller Mauroy.

Programmet byr på digitale trender, utfordringer og muligheter som sponsing over hele verden stå roverfor: Alt fra hvordan merkevarer og rettighetshavere utnytter målinger av sosiale medier til hvilke typer «out of the box» aktiveringer som bnår frem i støyen samt nye måter å lokke til seg fans på. Se alle foredragsholderne HER

Det er forventet over 350 deltakere fra minst 30 land.

- Dette gir også nettverksmuligheter, sier Mauroy.

Medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen får 20 % rabatt på konferansens ettdags- , todags-  eller SportsPro Pluspass. I tillegg har arrangøren spesialpris på nærliggende hotell: the Danubius Hotel. Vil du ha rabattkoden til konferansen og/eller hotellet klikk HER

(Todagspass uten rabatt: 799£, Ettdagspass uten rabatt: 599£)

 

 

13. september 2018