Sharing

- Denne uken gikk vårt femte Fagforum av stabelen, sier daglig leder Hege Mauroy i Sponsor- og Eventforeningen.

På onsdag var kunnskapsdeling i høysetet da OBOS, Norges Friidrettsforbund og Norsk Tipping velvillig delte sine tanker og erfaringer med gruppene sine.

Etter godt og vel en drøy times deling ble det mingle og et glass på oss alle. Og alt skjedde på MESH.

- Som sponsorobjekt, var det nyttig og lærerikt å få anledning til å stille spørsmål og ha en dialog med Norsk Tipping, for å forstå hvordan de tenker omkring sine sponsorater. Det er også mye enklere å bli kjent med nye mennesker når man deltar i mindre grupper, så jeg opplevde settingen som svært positiv. Håper det blir flere slike samlinger, sier Monica Vogt daglig leder i BUA.

Detbetyr.no Maria - og Lars

Ingunn fra Kirkens Bymisjon

Maren fra Fieldwork

Getty

Nice x 2

CIC og sponsor.me - med Lars

BUA, kos & lys med Norsk Tipping

Lars møteleder

Velkommen til nye

OBOS-lytting

OBOS ønsker blant annet å skape liv mellom husene, goodwill & engasjement.

Fearnley Museet og People Partner

- Dette er andre gang jeg er med på Fagforum og arrangementet levde absolutt opp til forventingene. Den uformelle atmosfæren fører til at folk kan senke skuldrene og i større grad åpent dele erfaringer, kommentere og stille spørsmål.Det er flott når folk både fra byråer, sponsorobjekter og sponsorer kan dra lærdom fra hverandre og bli bedre kjent, sier Lise Wessel CEO i People Partner.

Hege Iren og HRG

Gutta

Nine Yards til venstre

Friidrettsprat

- Lærerikt å bli kjent med hvilke utfordringer Norges Friidrettsforbund har med å skaffe riktige sponsorer, og drøfte idéer om hvordan de kan bruke norske medaljevinnere til beste for breddeidretten. Den sosiale delen er dessuten uvurderlig, sier Tor Tenden, daglig leder i ID-kort.

ID-kort

Coca-Cola og speider

Oppsummert fra Hamar

Alt overskuddet til Norsk Tipping føres tilbake til samfunnet. Og selskapet beveger seg i retning "fra hjerne til hjerte" med større fokus på de nære sponsorpengene.

Fredrik fra friidretten

Oversikt