Selvfølgelig skal jeg

En kommersiell direktør, en leder for kommersiell avdeling og to daglige ledere: De skal på Sponsor- og Eventprisen 6. februar. Vi har spurt dem hvorfor.

(Du kan også melde deg på - direkte HER)

  • - Dette er en særdeles god anledning til å få kunnskap om nye trender, og hva som forventes av endringer i bransjen. Det er alltid mye kompetanse til stede, og i løpet av denne dagen får man innblikk i mange ulike prosjekter. Det er nesten så dette er en arena man ikke kan unnvære, sier Endre Storholt daglig leder i KOMENT:

 

  • - BMW Oslo Maraton er et av de største løpsarrangementene i Norge og som representant for dette viktige sponsorobjektet så vil jeg være med på Sponsor- og Eventprisen for å få faglig påfyll og møte hyggelige bransjefolk. Fagdagen gir meg inspirasjon og det er viktig å feire de dyktige prisvinnerne, sier May Britt Dørum-Persen, daglig leder i BMW Oslo Maraton:

 

  • - Telenor Arena stiller med mange deltakere på Sponsor- og Eventprisen fordi vi mener at dette er Norges viktigste møteplass for sponsorer og sponsorobjekter. Her får vi satt Telenor Arena på kartet samt vedlikeholdt og bygget nettverket vårt. Kunnskap om bransjen og ny inspirasjon er også gode grunner til at vi gleder oss stort til dette arrangementet, sier Kjetil Bell Tveit, Kommersiell direktør i Telenor Arena:

  • - Som leder for det kommersielle arbeidet i Den Norske Turistforening opplever jeg at Fagdagen til Sponsor- og Eventforeningen gir relevant faglig informasjon, samt inntrykk over hvilke impulser som rører seg i bransjen både blant sponsorer og sponsorobjekter. Det er både nyttig og lærerikt, men også veldig hyggelig å møte «bransjekollegaer». Jeg gleder meg til den 6. februar, sier Caroline Haugsten som er leder for kommersiell avdeling i Den Norske Turistforening:

For påmelding, KLIKK HER

Earlybird før 31. desember!

 

Tekst: Hege Mauroy

13. desember 2018