Seks nye

6.Sans styrker laget innen event og reise med seks nye personer.

Tre av de nye medarbeiderne kommer fra reisebyrået The Key, to fra Komon-Stageway og en fra Concept Communication.

Med dette utvider 6.Sans sitt kompetanseområde for å tilby sine kunder et bredere spekter av tjenester og få alt på ett sted - inkludert skreddersøm av reisebaserte opplevelser.

- Vi er helt sikre på at de vil tilføre våre gamle og nye kunder en solid dose tyngde, erfaring og kreativitet innen reise og event, sier daglig leder i 6.Sans, Lars Finnland i pressemeldingen.

Tidligere salgssjef i The Key Jan Fredrik Eikå går inn på eiersiden i 6.Sans Travel AS og skal drive reisevirksomheten sammen med Chirsten Castberg og Karen Engebretsen, som også har lang fartstid fra The Key og i reiselivet generelt.

- Vi gleder oss veldig til å bli en del av den kreative gjengen hos 6.Sans. Kompetansen på huset er unik. Deres erfaring innen innovative løsninger og bruk av ny teknologi vil bidra til at våre kunder vil få en helt annen opplevelse både før og etter reisen. Vi skal sammen nå nye høyder innen opplevelser og skreddersøm for bedriftskundene, sier Jan Fredrik Eikå, daglig leder av 6.Sans Travel AS.

I tillegg har 6.Sans ansatt Stian Hauge og Ida Braathen fra Komon-Stageway og Ingrid Moe fra Concept Communication. Disse tre skal styrke event laget hos bedriften innen prosjektledelse og salg, skriver 6.Sans i pressemeldingen.

(Toppbildet: Karen Engebretsen, Chirsten Castberg og Jan Fredrik Eikå)

Tekst: Julie Skrøder

24. sept 2018