Satser stadig mer på event

Det trykte fagbladet om markedsføring, Kampanje, gikk på nett for mange år siden. Så ble det kun nettbasert. I 2012 initierte de egne eventer for aller første gang.

Det var i 2012 at Kampanje begynte å arrangere sine egne eventer.

- Vi hadde et par stykker den gang. I fjor ble det 12 og i år tenker vi å ha opp mot 16 eventer i egen regi. I tillegg har vi planer om å øke tilbudet i år med flere skreddersydde kurs og med et par nye konsepter, forteller kommersielt ansvarlig Nina Gade Tenvik.

Kampanje.com sies å være det ledende nettstedet for medie- og kommunikasjonsbransjen i Norge.

Om hvorfor Kampanje satser på event sier hun:

- Vi ønsker å samle bransjen og være primær tilbyder av faglig oppdatering og nettverksbygging og eventsatsningen vår utgjør en naturlig del av denne målsettingen.

Av samme grunn har Kampanje lagt inn rabatt på enkelte av eventene i Premiumpakken sin.

- Vi tilbyr medlemmene av Sponsor- og Eventforeningen spesialpris på Kampanje Premium. Premium gir eksklusivt innhold, bransjerapporter, Premium nyhetsbrev – i tillegg til rabatt på enkelte av våre eventer, sier Gade Tenvik.

Som medlem av Sponsor- og Eventforeningen kan du få Kampanje Premium til halv pris, det vil si kr 747,50 pluss mva per år.  

- Forutsetningen er å bestille 5 abonnementer per bedrift/organisasjon, forteller Gade Tenvik.

Du finner et helt eget bestillingsskjema for deg som er medlem av Sponsor- og Eventforeningen HER

 

 

Tekst: Hege Mauroy

13. mars 2019