Rabattert pris til SponsorLive

Som medlem av The European Sponsorship Association har våre medlemmer mulighet til å delta på konferansen SponsorLive til rabattert pris.

SponsorLive 2020 finner sted 12. mars i Bussel.

Ved vår deltagelse kan våre medlemmer få kjøpt billetter til en rabattert pris på 250 euro. Orginalt ligger prisen på 295 euro for en heldagsbillett til eventet. En heldagsbillett inkluderer tilgang til konferansen, servering, parkering og Afterparty.

Her kan du se programmet

"For 2020, SponsorLive and the European Sponsorship Association (ESA) have joined forces again to create Europe’s premier sponsorship conference and networking occasion. A high level programme with international speakers from major brands and rightsholders, inspiring cases presented by winners of ESA’s Best of Europe awards, networking opportunities, a purpose built Brussels venue, and experts from across Europe make SponsorLive the must attend conference of 2020" skriver de selv om Eventet på sine nettsider.

Meld deg på her!

30. jan 2020