PiP på ny arena og med nye partnere

PiPfest (Piknik i Parken) arrangeres i år for sjette gang. Det skjer på ny arena i Sofienbergparken sammen med blant andre Coca Colas merkevare HONEST® og Mills med flere av sine merker.

PiP flytter hjem

Mills AS er et norsk, familieeid mat- og merkevarehus som ble etablert på Grünerløkka i Oslo i 1885

I følge en pressemelding forsterker PiPfest nå publikumsopplevelsen med to nye verdipartnere.

-  Vi gleder oss stort over at slike solide aktører som Mills og HONEST deler våre tanker og visjoner om å lage Oslofolkets favoritt helg. De vil begge på hvert sitt vis forsterke publikumsopplevelsen med mat og drikke. Mills har vært her i mange år og vi er på mange måter i deres hage, sier sponsoransvarlig Ann Kristin Kreutz i EKKO Agency.

PiPfest flytter i år ”hjem” og avholdes for første gang i Sofienbergparken på Grünerløkka. Publikumsdata viser at festivalen dermed flytter nærmere sitt publikum og ikke minst kolleger.

- Som en samarbeidspartner av Piknik i parken og vår historisk lange tilknytning til Grünerløkka, ønsker Mills å gi noe tilbake til nærmiljøet vårtDerfor kommer vi også til å gi overskuddet fra våre salgsboder til et lokalt formål, men det vil vi komme tilbake til, sier informasjonssjef i Mills Hege S. Rognlien - i pressemeldingen.

Tonje Haugen, Brand Manager i Coca-Cola, forteller:

- HONEST® tilbyr en serie velsmakende, økologiske drikker som kun benytter seg av råvarer av høyeste kvalitet, og som er akkurat passe søte. HONEST® drikker består av forfriskende isteer, økologisk kaffe bønner, økologisk iskaffe og økologiske fruktdrikker. Vi gleder oss over å samarbeide med PiPfest og servere publikumet forfriskende og gode smaker fra HONEST®.

Festivalen, som finner sted midt i juni utvider i år med nattprogram ved hjelp av 12 konsertsteder og klubber.

27. mai 2019