Og så var de tolv...

- Nå har vi et fullt lag og sammen skal vi levere en dag og en kveld vi alle kan være stolte av og glede oss over, sier Stian Grøstad styremedlem i Sponsor- og Eventforeningen.

Et fullt lag er klare til å løfte Sponsor- og Eventprisen enda høyere

Les mer

I forrige uke presenterte vi et godt knippe partnere til Sponsor- og Eventprisen 2019 (les saken HER). Med disse fem er dusinet fullt. 

- Jeg tror vi med dette kan si at arrangementet Sponsor- og Eventprisen er på vei til videreutvikle seg til en stadig større og viktigere begivenhet for oss som jobber med spons og event, sier Grøstad.

Du kan lese mer om arrangementet og melde deg på HER

De fem:

- Sponsor og Eventforeningen er en plattform og et verdifull nettverk for VG å være en del av. Som en aktiv sponsor er det også viktig å være tilstede på Sponsor- og Eventprisen som er årets store bransjestreff, sier markedsdirektør i VG Hilde Øier.

Mediehuset VG er en del av mediekonsernet Schibsted og leverer nyheter, underholdning og nyttestoff gjennom papiravisen, nettavisen, mobilutgaven og VG+. VG skal være Norges fremste leverandør av nyheter, underholdning og nyttestoff gjennom døgnet. VG har som mål hver dag å sette dagsorden for både det folkelige og det offisielle nyhetsbildet i Norge. VG har den største leserdekningen av norske mediehus og når daglig rundt 2,4 millioner lesere gjennom papir-, nett- og mobilutgaven. 

- Vi har vært sponsor til Sponsor- og Eventprisen i mange år. Først og fremst fordi det er det eneste virkelig relevante vi kan sponse: her er fokus på fag og ikke minst treffer vi vår målgruppe her – men også fordi vi mener det er viktig å bidra til at vi har et samlende forum for vår bransje. Det har vi gjennom foreningen. Derfor er det helt naturlig for oss å fortsette å støtte opp som sponsor, sier Vegard Arntsen, partner og daglig leder i Sponsor Insight.

Sponsor Insight er Norges eneste selskap spesialisert på markeds- og medieanalyse, samt rådgivning, innen sport, sponsing og publikumsopplevelser. Selskapet ble etablert i 2006 og har i dag 12 ansatte. Sponsor Insight har også søsterselskap i både Sverige og Finland.

- I Pixel er vi opptatt av et sterkt lokalt samfunnsengasjement. Vi er spesielt opptatt av og ønsker å bidra til at barn og unge engasjerer seg i lokalmiljøet. Gjennom vårt bidrag til Sponsor- og eventforeningen er vi med å legge til rette for at sponsorer og bidragsytere får en møteplass med mulighet for kompetanseutvikling og forståelse for sponsing. Sponsor- og Eventprisen 2019 gjør at vi kan vi unne og beundre de beste i Norge, sier daglig leder i Pixel Lars Petter Brynildsen.

Pixel Perfect AS leverer alt innen flerkamera og tv-produksjon. 

- Vi ønsker å være partner til Sponsor- og Eventprisen fordi foreningen er med på å utvikle bransjen i forhold til spons og eventrelaterte arrangementer. Samtidig gir foreningen annerkjennelse til de som jobber i bransjen både i forhold til strategi og nytenkning, sier Marius Widerøe CEO i Konsertsystemer LLB AS.

Konsertsystemer LLB AS leverer komplette løsninger til events, konferanser, konserter, festivaler, TV produksjoner, teater, messer- og leverer alle størrelser oppdrag, fra planlegning til avvikling. Konsertsystemer er et firma som fokuserer på service, kvalitet, presisjon, gjennomføringsevne og kreativitet i kombinasjon med utstyr av høy kvalitet, og ikke minst hyggelige teknikere.  Vi har nå flyttet inn i nye, flotte lokaler i Sven Oftedals vei 6, 0950 Oslo. . Dersom du skal hente noe må dette hentes på vår nye adresse.

- Allkopi NetPrint stiller for fjerde året på rad som samarbeidspartner til Sponsor- og Eventprisen, og vi ser fram til å få litt faglig påfyll samt treffe alle de hyggelige menneskene i miljøet, sier Frode R. Søby, salgsdirektør og forretningsutvikler i Allkopi NetPrint.

Allkopi NetPrint leverer produkter og tjenester for å visualisere våre kunders budskap under slagordet Ditt uttrykk er andres inntrykk. Vi kan levere på alle trykte og  digitale media, alt fra bannere, flagg og plakater til komplette systemer til messer og utstillinger. I vårt sortiment inngår også digitale flater basert p led-teknologi. Vårt engasjement for kundens ønsker og behov står i førersetet når vi presenterer løsninger og produkter tilpasset ethvert evenement eller kundearrangement. Allkopi NetPrint har 16 avdelinger i Norge fra Trondheim i nord til Kristiansand i sør.

- Det er veldig gledelig at lysten til å fronte foreningens årlige merkedag sammen med oss er så stor i bransjen, sier Grøstad.


Stian Grøstad er sponsor- og partneransvarlig for Sponsor- og Eventprisen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. desember 2018