OBOS på Oslos bysykler

Ny avtale gir OBOS eksponering på 3000 bysykler i Oslo.

Tidligere er det Telia som har hatt denne eksponeringen, men nå er det altså inngått en treårig reklameavtale mellom OBOS og Urban Infrastructure Partner (UIP). UIP eier og driver bysykkelordningen på oppdrag fra Oslo kommune og Clear Channel Norway, skriver kampanje.com.

- Bysyklene i Oslo er en veldig positiv og viktig del av bybildet. Slike miljøvennlige ordninger vil nok bare bli enda mer etterspurte av folk i årene som kommer, sier Kjetil Framstad, markedsdirektør i OBOS, til kampanje.com

Framstad ønsker at enda flere skal benytte seg av tilbudet, som allerede har over 50.000 brukere.

- Vi ønsker å bidra til at Oslos beboere og våre medlemmer får flere gode og miljøvennlige tilbud. Da passer det godt å være med å utvikle bysykkelordningen videre.

Framstad forklarer at målet deres med samarbeidet er at tilbudet skal bli tilgjengelig for enda flere, og kanskje også i nye områder.

Axel E. Bentsen i UIP ønsker også at en sponsor skal være noe mer enn bare en logo på syklene.

- Vi ønsket oss en partner som kan jobbe sammen med oss og gjøre Oslo Bysykkel enda bedre for både brukerne og byen vår. I OBOS har vi fått en partner som brenner for byutvikling generelt og Oslo spesielt, sier Bentsen til kampanje.com.

(Kilde: kampanje.com)

 

 

Tekst: Julie Skrøder

4. desember 2017