Nytt medlem

Concept Communication får inn nye spennende kunder og søker dyktige medarbeidere

 

Concept Communication har iscenesatt merkevarer siden 1993, og kombinerer digital kommunikasjon, opplevelser og fysisk interaksjon. Vi har flere ben å stå på i Concept, men vi representerer marketingavdelingen her 😊


Vi er en hyggelig gjeng som sitter i Oscars Gate, rett bak slottet. Hver dag jobber vi med å løse kommunikasjonsutfordringer for kundene våre og brenner for å se at jobben vi gjør kommer til live i den fysiske verden.

Vi har en visjon om at interaksjonen vi skaper mellom mennesker og merkevarer vil bli snakket om, delt og husket.


 Kunnskapsdeling er viktig, og for oss virker det som om Sponsor og Eventforeningen har bygd opp en fin plattform hvor man kan dele og lære.

Vi har tro på kunnskapsdeling, og vi ønsker å bli medlem for å være en del av dette.

 

Markedet er i vekst, og vi ønsker å lære mer om de ulike synsvinklene til alle selskapene som er med i Sponsor og Eventforeningen.

 

Det har virkelig begynt å røre seg i livemarkedet og de ønsker å ansette en Digital Markedsansvarlig og en Prosjektleder.

Concept Communication jobber med iscenesettelse av merkevarer gjennom fysisk interaksjon, opplevelser og digital kommunikasjon. Siste prosjektet de gjennomførte var Oslo Byfestival i slutten av september for handelsaktørene og næringsforeningene i Oslo.

 

Vi opplevde en vanvittig respons på Oslo Byfestival, og de første tallene vi har fått på lokale ringvirkninger har vært fantastiske. Tallene viser en tydelig effekt av tiltakene som ble gjort. Innleder Fredrik Hagelund

 

Nå trenger vi flere nøkkelroller på laget vårt! Som en prosjektleder eller markedsansvarlig vil du komme inn på laget som en nøkkelperson, du vil få muligheten til å forme og sette fingeravtrykket ditt på fremtiden til Concept. fortsetter rådgiver Hagelund

Vi brenner for å løse kommunikasjonsutfordringer gjennom interaktive løsninger og fysiske arenaer. Ved å kombinere disse virkemidlene oppnår vi et sterkere og smartere møte mellom forbruker og merkevare. Vi kaller det iscenesettelse av merkevarer, fyller Caroline Eikenes inn

Vi ønsker å bygge et SOME-team og trenger en fremoverlent og strategisk person eller et team som har lyst på noen spennende utfordringer. Vi søker en som har satt seg inn i de fleste fagfeltene innenfor digital kommunikasjon i tillegg til å ha gode lederegenskaper og evner å bygge et team med god kultur, fortsetter Eikenes.

Her er det viktig at personen har byråerfaring, er løsningsorientert og kan lede prosjektene fra A-Å i en hektisk periode.

Nå som samfunnet åpner, og vi alle er forsynte med digitale møter og samlinger skal vi endelig ut og møtes igjen. Vi har sterk tro på at enda flere merkevarer vil se verdien av å være med på gjenåpningen, og komme seg ut for å møte mennesker det kommende året og i fremtiden, avslutter Hagelund.

 

Bilde fra venstre: Fredrik Hagelund og Caroline Eikenes

 

Foto: Lars Inge Fosen