Nytt medlem: Norsk Industriarbeidermuseum (NIA )

Norsk Industriarbeidermuseum (NIA ) er i utvikling og ble i 2015 også innskrevet som en del av Rjukan Notodden Verdensarv i UNESCO World Heritage. Nå er de også medlem i Sponsor- og Eventforeningen.

NIA har flere spennende visningssteder som kan benyttes til utallige formål, i omgivelser med monumentalbygg som Vemork, Rjukanbanen og ikke minst Telemarksgalleriet i industrielle omgivelser hvor publikum kan oppleve kunstverk som strekker seg tidsmessig fra Theodor Kittelsen til aktuelle samtidskunstnere.

De forklarer at de, som forvalter av uvurderlige og omfattende historie og verdier, gjennom medlemskap i Sponsor- og Eventforeningen ønsker å tre inn i- og være synlige i det de mener er den viktigste nettverks- og kompetansearenaen for kommersielt partnerskapsarbeid i Norge.

Direktør Anna Hereid (Foto: Rita E / NIA)

- Jeg har hatt stor nytte både faglig og nettverksmessig av medlemskap i sponsor- og eventforeningen og ønsker å dele de samme mulighetene med mine kollegaer i museet, sier nylig tiltrådt direktør, Anna Hereid.

Les mer om vårt nyeste medlem her

Toppbilde: Hans Dieter Fleger