Nytt medlem: Motorsportforbundet

Det første Hege Lorvik gjorde som nyansatt i Norges Motorsportforbund var å melde forbundet inn i Sponsor- og Eventforeningen.

- Det ligger ett uforløst potensial i Norges Motorsportforbund, og med ett medlemskap i Sponsor og Eventforeningen ønsker vi å formidle kunnskap om de mange, fantastiske og ulike grenene vi har i forbundet, men også de kommersielle mulighetene som er hos oss, forteller kommersielt ansvarlig, Hege Lorvik.

Norges Motorsportforbund er et særforbund, som også er en del av Norges Idrettsforbund. Forbundet holder til sammen med resten av idretten på Ullevål Stadion.

Enkelt sagt er Norges Motorsportforbund all motorisert idrett innen motorsykkel, snøscooter, båt og radiostyrt motorsport.

Lorvik forteller at arbeidet til Norges Motorsportforbund skal bygge på et positivt miljøengasjement og at motorsporten skal gå foran i teknologiutviklingen og fremme gode miljømessige løsninger i forhold til bl.a. drivstoff og støy.

Utøvere som Pål Anders Ullevålseter, André Villa og Marit Strømøy er en del av NMF, og forbundet fostrer til stadighet nye verdensmestere, europamestere.

Les mer om vårt nyeste medlem her

Toppbilde: Norges Motorsportforbund

15. jan 2020