Nytt konsept – Oslo Sommertid

Oslo Sommertid er en konsertserie og multimediedag som finner sted for første gang denne sommeren. OBOS er hovedsponsor.

Byutvikling med kulturelle møteplasser; en by med et rikt kulturliv er et godt sted å bo, mener OBOS.

- Å få være med å skape en ny kulturarena i hovedstaden og bidra til enda mer kulturopplevelser er spennende. OBOS har som visjon å bygge fremtidens samfunn. Det betyr at vi ikke bare skal bygge boliger, men bidra til gode liv også utenfor hjemmets fire vegger, sier Hege I. Asplund, sponsorrådgiver i OBOS.

Det er selskapet EKKO som er ansvarlig for partnersamarbeid i forbindelse med Oslo Sommertid.

- Vi i Ekko er svært stolte å lande den mest aktive kulturaktøren med det som kan bli Norges største konsertarrangement sommeren 2017. Vi jobber nå med å gjøre dette til et unikt partnerskap, både når det gjelder integrering og aktivering mellom varemerke og arrangement. Det er et drømmescenario å kunne få jobbe med den aller beste, det vil si OBOS som har en sterk tilknytning til kultur. Vi ser frem til å jobbe målrettet sammen denne våren og sommeren til å lage et fantastisk arrangement. sier daglig leder i Ekko, Ann-Kristin Kreutz.

Oslo Sommertid finner sted på Voldsløkka på Sagene i Oslo 2. juli i år. Programmet skreddersys for tenåringer.

20. april 2017