Nyansettelse i Egmont Live

Christel Jørgensen startet ny stilling i Egmont Live første mars, dit kommer hun fra stilling som prosjektleder hos Arla Foods.

I Arla jobbet hun med prosjekter på tvers av markedsføring, salg og events. De 4 siste årene har hun vært sentral i overgangen, implementeringen og utviklingen av Arla Norge sin digitale og sosiale medier fokus, innholdsstrategi, kampanjer og event-aktiveringer.

I tillegg har hun jobbet som produsent i filmbransjen, som event koordinator i New York og jobber ved siden av som profesjonell stuntwoman.

- Egmont LIVE er i en veldig spennende fase. Å komme til et team som gir deg tillit med stor frihet til å være kreativ, samt være delaktig i påvirkningen av LIVE sin fremtid, er ren arbeidsglede! Jeg gleder meg til å vokse sammen med selskapet å levere nye og innholdsrike arrangementer på tvers av Egmont Publishing sine merkevarer og målgrupper, sier nyansatte Christel Jørgensen selv.

I Egmont er de veldig glade for den nye ansettelsen.

- Vi er veldig glade for å få en så kompetent medarbeider som Christel med på laget. Hun har en god og variert bakgrunn som er perfekt i forhold  til hva vi ønsker oss av en prosjektleder i Egmont Live. Christel er allerede godt i gang med sine prosjekter og vi gleder oss stort til hennes bidrag fremover, sier Nina Ellingsen i Egmont.

Tekst: Julie Skrøder

18. mars 2019