Ny i GPJ

George P. Johnson Experience Marketing har ansatt Merethe Bergnord-Ashby som Event Director i Norge.

- Merethe Bergnord-Ashby er en av de mest erfarne og kompetansesterke personene i det norske markedet når det kommer til planlegging, utvikling og gjennomføring av store arrangementer og kampanjer. Vi er veldig stolte av å få Merethe med på laget, sier Christian Stenseng, Country Manager Norway for George P. Johnson Experience Marketing

Med Bergnord-Ashby på plass har selskapet nå et stadig større team til opplevelsesleveranser – et team bestående av ansatte i både Norge og UK.

- Merethe tilfører over tyve års erfaring fra bransjen med lang fartstid i både Gyro og Warner Bros. Hennes øye for detaljer og kvalitet i leveransen, kombinert med effektiv prosjektledelse er akkurat det vi ønsker å tilby våre kunder, forteller Stenseng.

Christian Stenseng

I følge Stenseng skal Merethe, som har tiltrådt stillingen, jobbe på de største produksjonene til GPJ for kunder som blant andre Statoil.

11. mai 2017