Ny Generalsponsor for Palmesus

Etter to år på hovedsponsornivå, går Norsk Tipping nå inn som Generalsponsor.

Den nye avtalen er den største noensinne for Palmesus og innebærer et syvsifret beløp i året frem til og med 2020, står det i en pressemelding.

- Vi er veldig glade for å kunne annonsere at vi nå blir Generalsponsor for Palmesus de neste fire årene. Vi har allerede samarbeidet i to år, og kjenner Palmesus som en solid og profesjonell partner i markedet, sier Thomas Johansen, sponsorrådgiver i Norsk Tipping.

Johansen sier videre:

- Norsk Tipping har en god vekst i antall unge kunder det siste året, og det er nettopp dem vi treffer på den arenaen Palmesus tilbyr. Derfor var det naturlig for oss å forsterke samarbeidet med det største arrangementssponsoratet for oss noensinne.

Thomas Johansen

Markedssjef Ketil Børstein Stensrud i Palmesus er begeistret.

- Dette er et utrolig stort og stolt øyeblikk for alle oss som er glad i Palmesus. Det å få selveste Norsk Tipping med seg på laget som Generalsponsor er en fabelaktig fjær i hatten, og bygger videre på et allerede meget godt samarbeid. Faktisk ble Norsk Tipping kåret til ‘Årets Sponsor’ i Palmesus for 2016, og vi synes det derfor er veldig inspirerende å se dem ta dette nye, offensive steget sammen med oss inn i fremtiden, sier markedssjef Børstein Stensrud i pressemeldingen.

Norsk Tipping overtar Spareskillingsbanken sin posisjon som Generalsponsor. Spareskillingsbanken blir hovedsponsor.

4. april 2017