Ny fordel: Inviter medlemmer

- Vi legger opp til mer nettverk og mer kunnskapsdeling medlemmene imellom. Nå får du muligheten til å tilby andre medlemmer å komme på dine arrangementer, forteller Hege Mauroy daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen.

Fyll ut informasjon om arrangementet du vil dele, ved å klikke på Les mer

Siste tilskudd på fordelsfronten i Sponsor- og Eventforeningen er å kunne informere om og invitere medlemmene i foreningen til ditt arrangement.

- Blant våre 190 medlemmer legges det ned mye fantastisk spons og eventarbeid for å nå de målsetninger man har satt seg. Ulike typer arrangementer er ofte en del av virkemidlene for å komme i mål. Nå kan du altså tilby de 189 andre medlemmene muligheten til å delta på dine arrangementer gjennom vårt bransjefellesskap. Kanskje oppnås målene lettere og enda bedre, sier Mauroy.

Mauroy beretter at hensikten med å kunne invitere co-medlemmer på arrangementer man skal ha er for å bidra til mer inspirasjon, tettere relasjoner og flere erfaringer hos medlemmene.

Arrangementer som kan deles, kan eksempelvis være et planlagt kick-off for en kampanje, et faglig seminar innen ditt felt eller et event for en nylansering. Eller noe annet.

- Vi er helt åpne for ulike typer arrangementer, lite eller stort. Det er dere medlemmer som selv velger om og hva dere vil tilby co-medlemmer. Og det er co-medlemmene som velger om de vil delta, sier hun.

Fakta om den nye medlemsfordelen:

• Fyll inn informasjon om arrangementet du skal ha på denne linken HER. Vi legger ut opplysningene på våre lukkede nettsider. (Disse sidene krever logg inn og er derfor kun tilgjengelig for medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.) De som så er interessert i å delta på ditt arrangement henvender seg dermed direkte til deg/arrangør.

- Ønsker du å øke ditt nedslagsfelt, lære av andre og samtidig bygge relasjoner er det bare å benytte seg av denne nye muligheten, avrunder Mauroy.

22. mars 2019