Ny alpinsponsor

Til helgen, når Alpinlandslaget innleder OL-sesongen med storslalåmrenn i Sölden, er Coca-Cola med som ny sponsor.

- Vi er stolte over å samarbeide med Alpinlandslaget, som har gitt sportsinteresserte nordmenn noen av tidenes idrettsøyeblikk. Vi håper vi kan bidra til å kommunisere deres prestasjoner ut til det norske folk. Alpinutøverne inspirerer både unge og gamle til selv å være aktive om vinteren, og det er vi spesielt glade for å være med på, sier Karen Huffman, Country Director for Coca-Cola Norge til skiforbundet.no

Huffman legger til at Coca-Cola har lange tradisjoner for å støtte idrettsarrangementer og utøvere, både på grasrot- og toppnivå.

Coca-Cola har for eksempel blant annet vært offisiell samarbeidspartner for de Olympiske Leker siden 1928.

- Vi ser frem til å få Coca-Cola med på laget, ikke minst siden begge parter har en langsiktig innstilling til å jobbe sammen. Vi ser frem til dette, sier Claus Johan Ryste, sportssjef for Alpinlandslaget.

(Kilde: skiforbundet.no)

24. oktober 2017