NPG styrker teamet

NPG ansetter nye talenter og styrker dermed kompetansen innen event, messekommunikasjon og design.

Vi vokser i flere markeder, og det er alltid viktig for oss å rekruttere nye talenter som kan bidra med nytenking og utvikling. Vi er derfor veldig fornøyd med å ytterligere styrke vår kompetanse, sier CEO i Norwegian Promotion Group Stig Kristiansen.

De tre nyansatte er Darien Sasic Barisa, Trine H. Andresen og Charlotte Ringnes Relling.

Darien er opprinnelig interiør- og møbeldesigner fra Kroatia og har en innholdsrik bakgrunn som spenner fra scenografi og interiørarkitektur til møbel- og produktdesign.

- Every brand has its story to tell and telling those stories can sometimes be quite a challenge. My personal mission is to turn those challenges into adventures. I look at myself and my colleagues as interpreters who turn ideas and concepts into all-senses immersive realities. In NPG I’m surrounded by some of the best translators in the industry, sier Darien.

Trine H. Andresen er nyeste tilskudd til stand avdelingen. Hun er utdannet eksponeringsdesigner med erfaring innen salg, konseptrådgiving og messebransjen og har erfaring med prosjektledelse og kreative prosesser blant annet som salgskonsulent hos Bygg Reis Deg.

- Jeg er godt i gang med mange spennende prosjekter og gleder meg til fortsettelsen av å få jobbe med opplevelsesbasert kommunikasjon i et markedsledende firma som NPG. Jeg ser frem til å være en del av et kreativt og inspirerende miljø, og å få levere nye innholdsrike prosjekter, forteller hun.

Charlotte Ringnes Relling er ansatt som prosjektleder i event-avdelingen og jobber med konseptutvikling, planlegging, gjennomføring og evaluering av ulike arrangementer og aktiviteter for oppdragsgivere. Hun har solid og relevant erfaring fra reiselivsbransjen og Norges Idrettsforbund.

- Jeg gleder meg til fortsettelsen i NPG. Omgitt av masse kompetanse og kreativitet får jeg utvikle og utfordre meg selv i et spennende selskap i vekst. Noe av det unike med denne jobben er at jeg får jobbe tverrfaglig med å utfordre og utvikle kreativiteten til kunder i alle bransjer, forteller hun.

 

Tekst: Julie Skrøder

3. april 2019