NPG fortsetter ekspansjonen

CEO, Stig Kristiansen, ønsker velkommen til NPGs nye live studio for streaming og studioproduksjoner i Bygdøy allé 23.

- Vi har brukt det siste året godt og har utvidet NPGs forretningsområder som i større grad inkluderer hele kundereisen, og posisjonerer selskapet mot nye markeder, sier Stig Kristiansen.

NPG er en internasjonal aktør i event – og messebransjen med over 80 ansatte og har kontorer i Norge, Sverige, Tyskland, Ungarn og Sør-Korea.

- Vår kjernekompetanse er utvikling og formidling av inspirerende opplevelser og lønnsomme møteplasser. Det faller helt naturlig for NPG å videreutvikle denne kompetansen innen både fysiske og digitale flater.

For å møte etterspørselen og levere en helhetlig rådgivning, utvider NPG sitt produkt og tjenestespekter med nytt virksomhetsområde, NPG Media Production.

Med nye mediaavdeling vil de produserer alle oppdrag innen film, foto, innholdsproduksjon og animasjon på alle digitale flater.

I studioet og andre locations gjennomføres sendinger som kurs, foredrag, pressekonferanser, paneldebatter, intervjuer, kick-off, lanseringer, konferanser og generalforsamlinger.

- Her må jeg nevne at vi selvfølgelig i tillegg til studio tilbyr gode møterom, lounge- og lunsj fasiliteter, med god koronaavstand, forteller Kristiansen.

John Trygve Aavik er ansatt som leder for NPGs nye storsatsing, Media Production.

Han har en relevant bakgrunn innen TV, video og streaming fra blant annet Høgskolen i Lillehammer, Norsk Tipping og Telenor.

- Jeg ser frem til å lede NPG Media Production, og ser et stort potensial hos NPG, omgitt av bransjens ypperste kompetanse og kreativitet – nå også i studio, sier John Trygve Aavik.

Vi er svært fornøyde med å ha fått John med på laget, og ser at behovet for ekspertisen innen produksjon av innholdstjenster, merkevareutvikling, studiosendinger og medieproduksjon er sterkt økende, sier Stig Kristiansen.

 

 

Toppbilde: Stig Kristiansen og John Trygve Aavik (Foto: NPG)

11. mai 2021