Norway Cup og LEGO System A/S

Norway Cup har fått med seg LEGO System A/S på en ny 2-års avtale.

Det opplyser Bækkelagets Sportsklub/Norway Cup i en pressemelding.

LEGO(R) skal skape morsomme aktiviteter for barn og unge på Ekebergsletta under Norway Cup-uken og stiller med aktivisering, premier og diverse annen moro, opplyses det i pressemeldingen.

Selve aktiviseringen vil være en del av det populære konseptet «Fun Park», hvor deltagere har fått muligheten til å teste blant annet snowboard, klatring og skateboarding.

- Å få LEGO med på laget er selvsagt et stort løft for oss. Da tenker jeg Ikke bare på Fun Park, men turneringen i sin helhet. LEGO er et internasjonalt ikon blant både unge og gamle i hele verden, og et brand som er forbundet med innovasjon, glede og moro. Nøyaktig slik vi ønsker at Norway Cup skal fremstå, sier Trygve Nielsen, Marked- og Sponsorsjef i Norway Cup.

LEGO er også svært fornøyd med samarbeidet

- Å ha gode muligheter for å leke er av avgjørende betydning for barns utvikling og trivsel. Vår Play Well Rapport fra 2018 viser at både barn og voksne gjerne vil ha mer tid til å leke. Derfor er vi glade for at vårt samarbeid med Norway Cup gir barn og voksne en mulighet for å leke innimellom spennende fotballkamper, sier Line Ann La Cour, Brand Relations and Events Manager, Nordic Marketing i LEGO.

Toppbilde: Norway Cup

Tekst: Julie Skrøder