Norges Skiforbund søker partneransvarlig aktivisering

Langrenn er en av de mest populære sponsorobjektene i norsk idrett. Nå søker Norges Skiforbund deg som sammen med partnere og teamet i langrenn kan videreutvikle markedsarbeidet, se nye muligheter og skape markedskonsepter og opplevelser.

«Vår nye Partneransvarlig aktivisering skal sikre markedets beste leveranse av aktiviteter og synlighet i samarbeid med partnere og landslagene. Vårt varelager er eksponering på landslag og aktivisering av samarbeidspartnere i møter både i og utenfor skisporet

Som partneransvarlig aktivisering får du ansvar for å skape gode relasjoner i partnernettverket, utvikle markedsaktiviteter og nye sponsorkonsepter med samarbeidspartnerne samt proaktivt påvirke medarbeidere til engasjement.

«Vi søker deg som tar eierskap til våre markedsleveranser. Du fyller alle roller i ditt ansvarsområde og er proaktiv og resultatorientert. Du kjenner på styrkene ved å jobbe i team, men er likevel selvgående. Du er levende interessert i mennesker og nysgjerrig på hva hver enkelt har å by på . Du tar initiativ og utfordrer i kreative prosesser.»

Du vil ha dedikerte ansvarsområder og være en del av Skiforbundet langrenns markedsavdeling på Ullevål i Oslo.

Søknadsfristen er 11.06.2021.

Du kan lese mer om- og søke på stillingen her.

9. juni 2021.