Norges Kampsportforbund og Be Cool

Be Cool AS, med butikken CombatStore.no, inngikk i sommer samarbeidsavtale med Norges Kampsportforbund.

Avtalen er nå feiret med første leveranse av utstyr til karate-landslaget.

Avtalen innebærer blant annet at Be Cool AS lanserer tre etablerte merkevarer innen kampsportutstyr i Norge. Ved inngåelse av avtalen blir Be Cool AS – CombatStore.no en av Norges Kampsportforbunds hovedsamarbeidspartnere og utstyrsleverandør.

Be Cool AS – CombatStore.no vil også med merkevaren Hayashi være sponsor for karatelandslaget, som nå jobber målrettet frem mot OL i Tokyo neste år.

- Vi gleder oss masse til å følge utøverne, og vi synes det er kjempestort å få lov til å være med å sponse både landslaget og forbundet, sier daglig leder i Be Cool AS, Kristin Rian Bjørndal.

Be Cool AS – CombatStore.no vil også fremover ha stand på utvalgte stevner, og ser frem til å bli bedre kjent med kampsportutøvere fra hele landet gjennom samarbeidsavtalen med Norges Kampsportforbund.

- Norges Kampsportforbund er stolte over å inngå samarbeid med en så fremoverlent aktør som Be Cool AS - CombatStore.no. Vi inngår avtalen for at våre medlemmer skal få større valgmulighet og bedre betingelser når det gjelder utstyr, samt at vårt karatelandslag skal få tilgang til det kvalitetsutstyret som er nødvendig for å hevde seg i verdenstoppen, sier Trond Søvik, generalsekretær i Norges Kampsportforbund.

Toppbilde: Kristin Rian Bjørndal og Mita Rumbest i Be Cool AS - CombatStore.no. Foto: Eivor Eriksen

Tekst: Julie Skrøder

16. sept 2019