Mindshare inn

- Mindshare og Brandr ønsker å bygge et større nettverk og flere relasjoner i sponsorbransjen, sier Glenn Myklebust CEO i Mindshare Norway.

Mindshare Norway er et fullservice mediebyrå, med bred kommunikasjonsvirksomhet. De har nå har meldt seg inn i Sponsor- og Eventforeningen.

Myklebust forteller at ønsket om byggingen av et større nettverk og flere relasjoner i sponsorbransjen som de både kan la seg inspirere og lære av.

- Det er også en motivasjon for oss å kunne bidra inn i diskusjonen om hvordan sponsornæringen utvikler seg i fremtiden, sier han.

Myklebust forteller videre:

- Mindshare har etablert Brandr, som er et byrå dedikert til det som kalles fan engagement. Vi bruker data, A.I. og smart markedsføring som virkemidler for å øke engasjementet rundt utøvere, artister og idrettsorganisasjoner, og gjennom data og innsikt finne de mest fruktbare og verdiskapende sponsorsamarbeidene.

Mindshare er en global virksomhet med mer enn 7 000 ansatte i 86 land, hvorav drøyt 40 er i Norge.

Bli bedre kjent med vårt nyeste medlem:

'

 

 

Tekst: Hege Mauroy

17. august 2018