Mer av alt

- Generelt sett ønsker vi oss mer stoff fra absolutt alle 180 medlemmer og om kultur, sosio og event spesielt, sier Hege Mauroy daglig leder Sponsor- og Eventforeningen.

Sponsor- og Eventforeningen er til for medlemmene.

- Vi skal være aktuelle, engasjerte og nyttige. Ett virkemiddel for å lykkes med dette, er våre nettsider. Der forteller vi daglig om nytt fra bransjen, det som skjer hos dere og med dere. Like hyppig deler vi på Facebook og i tillegg har vi Mynewsdesk, Twitter og LinkedIn, sier Mauroy.

Idretten står for brorparten av sponsorspendingen i Norge, jmfr 2016 tall fra Sponsor Insight.

- Naturlig nok blir det derfor en del nyheter av sportslige karakter på våre nettsider. Mange er også gode til å fore foreningen med nytt fra idretten. Husk likevel at kulturen, den humanitære sektor og eventmarketing også står for mye verdiskaping. Fortell oss om det, så kan vi fortelle det videre, sier Mauroy.

Hun fortsetter:

- Jeg er helt sikker på at det foregår mye i sosio, kulturlivet og eventbransjen som vi ikke vet om. Jeg er like sikker på at enda flere særforbund i idretten har mye de kunne delt med oss. Ikke vær beskjeden, sett foreningen på din faste mailingliste eller tips oss på annet vis. Del det som skjer hos deg – smått som stort, så fremmer vi sammen mangfoldet i bransjen vår, oppfordrer Mauroy.

Egentlig er «alt» som kan relateres til nytt om sponsing og event av interesse, men her noen konkrete tips:

• Avtaler og samarbeid som inngås – helt nye eller fornying
  • Nye planer eller nye tiltak som iverksettes
  • Nye mennesker i organisasjonen

Tips og innspill kan også sendes til Sponsor- og Eventforeningen ved å klikke HER (alt mottas med takk)

Hege Mauroy

- Samtidig oppfordrer vi alle, det være seg sponsorer, alle typer sponsorobjekter, eventbyråer og interessenter blant medlemmene til å tipse oss om stillingsutlysninger de har. Som medlem kan du nemlig få linket gratis til dem fra våre nettsider, avrunder Mauroy.

1. september 2017