Melker eget konsept

TINE lanserer en ny runde sponsorvignetter under OL i Pyeongchang. McCann og Storm Studios står bak.

Som en av hovedsponsorene, holder TINE trykket oppe under TV-sendingene fra Sør-Korea. I følge en pressemelding var det naturlig at suksessen med konseptet fra sommer-OL i Rio ble videreført til vinterlekene. De seks sekunder korte sponsorvignettene scoret den gang langt over meieriprodusentens benchmark på de fleste av de viktigste posttest-parameterne.

Idéen er del av sponsorkonseptet #næringtildrømmene.

- Vi er like fornøyd med resultatet som sist og forventer like god respons denne gangen. Det er utrolig at historiefortelling på seks sekunder kan ha så god effekt, sier leder for TINE-profil Ann-Kristin Syversen i pressemeldingen.


Ann-Kristin Syversen

Det heter videre at TINE samarbeider tett med norsk toppidrett og mange av Norges største atleter og forbilder om kosthold og ernæring, både i hverdagen og inn mot OL. 

 

 

Tekst: Hege Mauroy

20. februar 2018