Maks på Jakttreff

Høstjakta sprengte alle påmeldingsrekorder i foreningen. DNB og Toppfotball Kvinner fylte salen på Frokostmøtet i forrige uke.

Tema den morgenen var "Treffsikker på Høstjakta" der DNB avslørte sine viktigste faglige prinsipper for å jobbe resultatorientert, integrert og innovativt med sponsing, tett på forretning – belyst med cases og Toppfotball Kvinner  fortalte om løftet og revitaliseringen av norsk kvinnefotball.

Tema for Frokostmøtet: Treffsikker på Høstjakta

- Det var stinn brakke da storbanken delte hvordan de tenker i forhold til sponsorobjekter og hvordan kvinnefotballen fortalte om sin reposisjonering som sponsorobjekt. Her traff Frokostmøtegruppen i foreningen virkelig et tema som satt - som et skudd, sier daglig leder Hege Mauroy i Sponsor- og Eventforeningen.

Frokostmøtegruppen består av Ann-Kristin Kreutz (leder), Tine B. Westby, Lars B. Svendsen - alle tre i foreningens styre, i tillegg til Per Anders Vold i Telenor og Lars Grorud i JCP.

Hadde du ikke anledning til å komme? Fortvil ikke:
Medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen kan både laste ned foredragene OG se foredragene filmet&live HER

Styremedlem Tine B. Westby geleidet forsamlingen gjennom de to foredragene denne morgenen:

Først ut var Hege Jørgensen. Hun tok for seg temaet: Kvinnefotballen som kommersielt produkt

Pausetid og mingle mellom foredragene:

Etter pausen entret Aina Lemoen Lunde, merkevare- og markedsdirektør i DNB podiet for å snakke om: DNBs sponsorformel = 24/7 + 360 + 25-50-50 + 70/30

Sponsorsjef Tina Wesselsen fylte på med praktiske case-eksempler:

Mingle, fag & nettverk med nogot attåt - både før, under og etter:

Neste Frokostmøte er 14. november. Men før det - blir det Fagforum 17. oktober og invitasjonen kommer til uken.

21. september 2018