Kulturkompaniet søker medieprodusent og prosjektleder

Det utlyses to stillinger hos Kulturkompaniet AS. Kan du være medieprodusenten eller prosjektlederen de leter etter?

Medieprodusent

«Vi søker etter en allsidig medieprodusent som kan være med å løfte våre digitale tjenester og leveranser.  Hos Kulturkompaniet skal du få produsere engasjerende innhold til både digitale plattformer og fysiske arrangementer for våre kunder. Det er stor bredde i leveransene, fra flerkamera-sendinger til å klippe innhold til sosiale medier. Vi ser etter deg som ønsker å følge hele prosessen fra kreativ innholdsutforming til ferdig leveranse, og som først og fremst ser verdien av god formidling og godt innhold."

"Du skal få være produsent og ha regi for større produksjoner med ansvar for budsjett og produksjonsplanlegging, men også gjennomføre enklere produksjoner alene.»

Høres dette ut som noe for deg? Da kan du lese mer om- og søke på stillingen her.

Prosjektleder

"Vi trenger en prosjektleder som trives med å ha mange baller i luften. Hos Kulturkompaniet får du bruke dine gode kommunikasjons- og samarbeidsevner til å lede våre kunder, kollegaer og samarbeidspartnere mot et felles mål. Du stiller de riktige spørsmålene og har erfaring med å lede en prosess fra idé- og konseptutvikling, gjennom budsjettering og produksjonsplanlegging, og til avvikling. Et godt øye for detaljer så vel som helhetstenkning er noe som ligger nært for deg."

"Du kjenner bransjen vår, og har du i tillegg erfaring innen scene- og/eller medieproduksjon, er det et sterkt fortrinn. Du må kunne ta en aktiv rolle under avvikling av arrangement, gjerne som produsent eller inspisient, og liker å ta del i praktiske oppgaver underveis. Prosjektleder er både økonomisk og kreativt ansvarlig i sine prosjekter, og har budsjett- og resultatansvar."

26. mai 2021