KIWI + NORWAY CUP

Forrige uke kunne Norway Cup og Kiwi fortelle at de har inngått en avtale, som gjør matvarekjeden til ny Generalsponsor for turneringen.

Avtalen er i første omgang på 3 år med mulighet til forlengelse.

- Det er godt at vi har selskaper som Kiwi som virkelig forstår at Norway Cup er en viktig inspirasjonskilde for mange barn og unge. Vi gleder oss til å samarbeide med dem til det beste for både arrangementet og Kiwi, sier Generalsekretær i Bækkelagets Sportsklub/Norway Cup Pål Trælvik.

Administrerende direktør i Kiwi, Jan Paul Bjørkøy, gleder deg også over samarbeidet.

- Det er mange årsaker til at Norway Cup og KIWI er en veldig god match. Først og fremst må Norway Cup være Norges – og kanskje et av verdens – største arrangement for inkludering og mangfold. Det heier vi på.

- Barnefamilier er en av KIWIs viktigste målgrupper, og Norway Cup er jo en fantastisk arena for barnefamiliene. Samtidig brenner de for bærekraft, særlig når det gjelder fellesskap og likestilling. Vi gleder oss til å dele små og store øyeblikk på den Ekebergsletta i årene framover, legger han til.

- 2020 har vært et meget spesielt år og mange potensielle sponsorer er naturligvis avventende, derfor er det spesielt gledelig at Kiwi tar ansvar og inngår et sponsorat tross situasjonen, avslutter markeds- og kommunikasjonssjef Trygve Nielsen i Norway Cup.

Toppbilde: Markedssjef i Norway Cup, Trygve Nielsen og adm.dir. i Kiwi, Jan Paul Bjørkøy.

15. des 2020