Invitasjon til Fagforum 23. oktober 2019

- Denne gang ser vi regionalt, nasjonalt og internasjonalt. Og vi gjør det lokalt her på brygga med påfølgende mingle, sier Iren Kjus, styremedlem i Sponsor- og Eventforeningen.

Ta meg rett til påmelding - klikk på Les mer

Onsdag 23. oktober inviterer vi til høstens Fagforum på Louise Restaurant & Bar.

- Alle tre som skal snakke på Fagforum, er prisvinnere. Den ene med sitt regionale samfunnsengasjement, den andre med helhetlig landsdekkende sponsing og den tredje med internasjonal berømmelse for sine eventer, forteller Kjus.

Fagforum er stedet for å dele og lære av hverandre i en raus og åpen setting, i grupper og i fellesskap.

- Våre tre «gruppepratere» vil fortelle hvordan de jobber målrettet, hvordan de tenker, iverksetter og aktiverer, sier Kjus.

BARE HØR HER:

• Tre gull har de vunnet i Best Event Award (BEA). Per Morten Bergh, gründer og partner i 6. Sans kommer og forteller om prosjektene de har vunnet for – sist gang i november 2018 for "VM i Døds".

Per Morten Bergh klar til å motta trofeet på BEA i Portugal

Da vant 6. Sans kategorien "Best B2C Event med budsjett under 500.000 euro". Bergh vil gi tips og råd om hva som skal til for å vinne priser internasjonalt samtidig som han vil belyse det han mener skal til for å skape unike event, opplevelser og merverdi for kundene i 2020.

• Med nominasjoner og seire i flere priskategorier på Sponsor- og Eventprisen 2018 og 2019, kommer OBOS for å dele sine erfaringer som en av landets fremste helhetlige sponsorer og støttespillere. Denne gang vil det dreie seg mest om OBOS som idrettssponsor, hovedsakelig med eksempler fra fotballen.

Eddie Christian Thomas til venstre i vinnerbildet, Sponsor- og Eventprisen

Eddie Christian Thomas er kommunikasjonsrådgiver og sponsoransvarlig i OBOS. Som om det ikke er nok er han også prisbelønnet internt som en av de mest engasjerte medarbeiderne i selskapet. Thomas vil lette på sløret og komme med tips og råd rundt aktivering, omdømmemålinger, internmotivasjon, forretningsutvikling og planer fremover.

• Midt i Norge holder vinneren av priskategorien Årets Samfunnsengasjement til. På Sponsor- og Eventprisen 2019 gikk nemlig SpareBank 1 SMN til topps. Denne regionale sparebanken tar samfunnsansvar på alvor gjennom merkevarebygging i et bærekraftperspektiv. De skapte holdninger gjennom atferd med «Plastdugnaden», som banken vant for: Et tiltak som har effekt utover selve aktiviteten.

Siri Borthen Flatås på scenen, Sponsor- og Eventprisen

Siri Borthen Flatås, prosjektleder og konseptutvikler i SpareBank 1 SMN, vil dele sine erfaringer og kommer med tips og råd for hvordan man kan løfte bærekraft, bidra til grønnere løsninger, synliggjøre sitt samfunnsengasjement og ta praktisk samfunnsansvar i tillegg til å bidra til holdningsendringer: "Sammen" kan vi alle gjøre en forskjell. Flatås vil dessuten gi en kort oppdatering på hvordan prosjektet har utviklet seg.

Fagforum har felles oppstart og felles avslutning for alle tre gruppene. Deretter byr vi på et mingleglass.

- Nå har du sjansen til å få prisvinnerne på nært hold. Kanskje dette gir inspirasjon til å søke Sponsor- og Eventprisen 2020? Kom, lytt, spør og lær. Fagforum er dessuten en ypperlig arena for å bygge ditt nettverk. Det er bare å melde deg på, oppfordrer Kjus.

Viktig:
Hvilken gruppe du ønsker å være med på velger du ved påmelding. For å sikre deg at du kommer på den gruppen du ønsker, er det om å gjøre å svinge seg raskt. Det er begrenset med plasser i gruppene, og erfaringen viser at de fylles opp fort... og når det er fullt, så er det fullt. Du får beskjed på epost om du har fått plass på ønsket gruppe.

PRAKTISK INFORMASJON
Dato: Onsdag 23. oktober 2019
Tid: Kl. 15.00 –16.30, (etter kl 16.30 byr vi på et glass…)
Sted: Louise, Aker Brygge