Hvordan kultur bli mer attraktiv som sponsorobjekt

Ida Margreta Halvorsen er Kommunikasjonssjef ved Nationaltheatret og en av foredragsholderene på Fagdagen 6. februar 2019.

Earlybird frem til 31. desember: spar opptil 20%

Ida Margreta skal belyse hvordan kultursponsing kan bli mer attraktiv som sponsorobjekt i fremtiden, og hvordan man kan bygge samarbeid som gir verdi.

Ida Margreta er siviløkonom med bred erfaring fra kommunikasjon, ledelse og forretningsutvikling. Hun brenner for relasjoner, engasjerende innhold og opplevelser som hun mener er de viktigste nøklene til å skape gode resultater. I dag er hun ansvarlig for Nationaltheatrets kommunikasjon, markedsføring, formidling og kommersielle virksomhet, inkludert event og næringslivssamarbeid.

Ida leder en omfattende endringsprosess som har styrket teatrets synlighet og omdømme, økt besøkstallet, doblet inntektene og utviklet flere nye forretningskonsepter i skjæringspunktet mellom næringsliv, samfunn og kultur. Hun har stor tro på mulighetene som ligger her. Nøkkelen er å skape konseptene sammen, med utgangspunkt i opplevelser, engasjement og relasjoner, slik at de blir verdifulle for både kultur, næringsliv og samfunnet.

Det er bare å glede seg til å møte Ida Margreta på Fagdagen.

Les mer om Fagdagen HER