Her finner du oss nå

Mandag 2. desember var Sponsor- og Eventforeningen på plass i nye lokaler i Epicenter Oslo.

- Tanken bak flyttingen var å komme til et mer kreativt og åpent miljø med mer flyt og samspill, forteller daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen Hege Mauroy.

• Epicenter Oslo er lokalisert like ved Holbergs Plass med adresse Edvard Storms gate 2, 0166 Oslo.

- Fredag før Påske var jeg på første befaring og vi landet avtale før sommeren. Jeg tror dette blir et godt sted for foreningen i det hele konseptet henger på grep med våre nye verdier: samlende, nytenkende og inspirerende, sier Mauroy.

- Epicenter Oslo er meget glade for å kunne hilse Sponsor- og Eventforeningen velkommen til oss. Epicenter er et digitalt innovasjonshus for raskt voksende teknologiselskap og større etablerte virksomheter og vår misjon er å hjelpe våre medlemmer og partnere å akselerere vekst og skape mer effektiv innovasjon, sier administrerende direktør Peter Jetzel.

Han fortsetter:

- Det vi gjør vi gjennom en rekke ulike aktiviteter innenfor kunnskapsdeling, innovasjon og arenaer for å treffe nye potensielle kunder og samarbeidspartnere. Vi tror dette vil understøtte og forsterke foreningens mål og gleder oss til å skape et verdifullt samarbeid med både foreningen og deres medlemmer. Velkommen til Epicenter, avrunder Jetzel.

Epicenteret huser et mangfold av ulike bedrifter i tillegg til andre beslektede foreninger som Mediaforum, INMA og Mediebyråforeningen.

My - en av de mange serviceinnstilte man møter rett innenfor døren på Epicenteret

13. desember 2019